FAQ - jak kupować?
 

Poniżej przedstawiamy FAQ - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami, dzięki którym dowiesz się jak dokonywać zakupów w naszym sklepie. Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami:

 

  E-mail: sklep@babyville.pl                               Telefon: +48 693 808 275                               Formularz kontaktowy

 

 Jak mam dokonać zakupu w sklepie internetowym Babyville.pl?

1. Wybierz produkt, które chcesz zakupić (jeśli produkt występuje w kilku wariantach lub rozmiarach wybierz interesującą Cię opcję). Jeśli kupujesz więcej niż jeden produkt z oferty kontynuuj zakupy poprzez dodawanie towarów do koszyka. Na etapie kompletowania zamówienia możesz dokonać zmian w ilości towaru bądź usunąć towar z poziomu koszyka.

2. Wybierz formę dostawy.

3. Wybierz formę płatności.

4. Jeśli posiadacz kupon rabatowy zaznacz opcję "Mam kupon rabatowy" i wpisz kod kuponu. Rabat z kuponu zostanie naliczony automatycznie.

5. Kliknij ikonę  zamawiam

6. Zostaniesz przekierowany na stronę gdzie możesz zalogować się na swoje konto, jeśli już je posiadasz. Możesz zarejestrować się aby założyć konto lub dokonać zakupu bez rejestracji.

7. W zależności od wybranej opcji podaj wymagane przez system dane.

8. Zapoznaj się z regulaminem sklepu internetowego i zaakceptuj go klikając w odpowiednie okienko. Jeśli chcesz otrzymać fakturę kliknij okienko "Chcę otrzymać fakturę". Jeśli masz uwagi do zamówienia możesz je wpisać w okienku "Uwagi".

9. Przejdź dalej do podsumowania zamówienia, gdzie możesz sprawdzić swoje zamówienie wraz z wybranymi opcjami dostawy i płatności oraz sprawdzić podane dane adresowe.

10. Kliknij ikonę potwierdzam zakup. Zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem zamówienia a zamówienie otrzyma swój numer.

11. Dokonaj płatności przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem natychmiastowym. Dane do przelewu tradycyjnego zostaną podane w mailu. Możesz je również znaleźć w stopce na dole strony.

12. Jeśli podczas składania zamówienia zarejestrowałeś się w sklepie otrzymasz e-mail Potwierdzenie rejestracji ze swoim loginem. Należy kliknąć w otrzymany mailem link aby potwierdzić rejestrację w sklepie.

13. Niezależnie czy masz już konto, właśnie się zarejestrowałeś lub kupujesz bez rejestracji otrzymasz e-mail Potwierdzenie zamówienia nr: (numer zamówienia)

14. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić w panelu klienta po zalogowaniu na swoje konto.

15. Realizacja zamówienia rozpocznie się w ciągu 24h od otrzymania płatności. Zostaniesz poinformowany mailowo o wpłynięciu płatności na nasze konto, poprzez otrzymanie wiadomości e-mail: Wpłata do zamówienia nr (nr zamówienia) została odnotowana.

16. Po otrzymaniu płatności zostaniesz poinformowany/-a o zmianie statusu zamówienia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail: Zmiana statusu zamówienia nr (nr zamówienia) a status zamówienia zostanie zmieniony na przyjęte do realizacji.

17. Po skompletowaniu zamówienia zostanie ono niezwłocznie wysłane o czym zostaniesz poinformowany otrzymując e-mail: Zmiana statusu zamówienia nr (nr zamówienia) a status zamówienia zostanie zmieniony na Przesyłka wysłana. W wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki przesyłamy także dane z numerem paczki wraz z linkiem strony przewoźnika potrzebne do śledzenia przesyłki.

18. Jeśli zamówienie nie dotrze do Ciebie w ciągu 5 dni roboczych od wysyłki skontaktuj się z nami.

 

Jak mam założyć konto w sklepie internetowym Babyville.pl?

Aby założyć konto w naszym sklepie należy kliknąć w ikonkę ’’Zarejestruj się’’, która znajduje się górnej części strony, następnie podać wymagane dane, adres e-mail oraz hasło.  Konto w sklepie można również założyć podczas składania zamówienia. Przy rejestracji należy zapoznać się oraz zaakceptować regulamin sklepu. Można również zapisać się do naszego newslettera, a otrzymasz wtedy kod z 10% rabatem na następne zakupy.

 

Czy rejestracja jest niezbędna do dokonania zakupu?

Nie, możesz zrobić zakupy bez zakładania konta w sklepie. W tym wypadku podczas finalizacji zamówienia należy wybrać opcję "zakupy bez rejestracji".

 

Czy produkty w koszyku są automatycznie rezerwowane?

Nie, dodając produkty do koszyka nie są one rezerwowane. Rezerwacja produktów następuje dopiero w momencie opłacenia zamówienia. Stany magazynowe są na bieżąco aktualizowane, jednak może zdarzyć się sytuacja, że stan magazynowy jest nieaktualny przy jednoczesnym zamówieniu ostatniej sztuki danego produktu przez dwie osoby w tym samym czasie. Stąd może zdarzyć się, że otrzymają Państwo informacje o niedostępności zamówionego towaru.

 

Czy otrzymam informację potwierdzającą złożenie zamówienia?

Tak, po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, któremu zostanie nadany numer.

 

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki zagranicznej?

Nie realizujemy przesyłek z dostawą poza granicę Polski.

 

Jakie statusy może otrzymać moje zamówienie?

  • Potwierdzenie zamówienia - zamówienie zostało poprawnie złożone w sklepie i otrzymało swój numer.

  • Wpłata do zamówienia została odnotowana - potwierdzenie otrzymania przez nas płatności za zamówienie.

  • Przyjęte do realizacji - Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Zaczynamy jego pakowanie i przygotowanie do wysyłki.

  • Przesyłka wysłana - Twoje zamówienie zostało przekazane kurierowi lub do paczkomatu.

  • Zamówienie zwrócone - otrzymaliśmy zwrot zamówienia o którym nastąpi zwrot wpłaconych przez Ciebie środków.

  • Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane.

 

Czy zakupy w sklepie internetowym Babyville.pl są bezpieczne?

Tak, zakupy u nas są bezpieczne - wykorzystujemy szyfrowanie SSL, które chroni Twoje dane osobowe przed osobami trzecimi.

  

Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Tak, jest taka możliwość. Prosimy o zaznaczenie opcji "chcę otrzymać fakturę" w momencie finalizacji zamówienia oraz o podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury. Otrzymasz od nas fakturę ZW (Sprzedawca zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art.113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT).

Czy zamówienie mogę wysłać na inny adres?

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję inny adres dostawy i podać szczegółowe dane adresowe.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Nie obsługujemy odbiorów osobistych zamówień.
 

Czy można zrezygnować z zamówienia?

Tak, jest taka możliwość. Jeśli paczka nie została wysłana, wystarczy zadzwonić do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie oraz przesłać nam taką informację mailem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, należy zwrócić paczkę kosztem własnym. Od umowy sprzedaży można mogą Państwo odstąpić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych.
  

Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak, od umowy sprzedaży można mogą Państwo odstąpić w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje znajdują się w stopce w zakładce Zwroty i Reklamacje.
  

Otrzymałam/em wadliwy towar, co mam zrobić?

Wadliwy towar podlega reklamacji. Szczegółowe informacje znajdują się w stopce w zakładce Zwroty i Reklamacje.
 

Jak mogę skontaktować się z obsługa sklepu?

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:
  1. Mailowo: sklep@babyville.pl.

  2. Telefonicznie: +48 693 808 275.

  3. Poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu.

  4. Poprzez komunikatory mediów społecznościowych.

 

Czy sklep posiada regulamin?

Oczywiście, znajdziesz go w stopce w zakładce Regulamin sklepu.
 
 

Jak mogę usunąć konto w sklepie?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie prosimy o przesłanie mailowo do nas takiej informacji na adres sklep@babyville.pl

 

Towar jest niedostępny, co mam zrobić?

Jeśli chcesz zakupić towar, którego aktualnie nie ma w naszym magazynie, możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu. Po kliknięciu w ikonę poprosimy Cię o podanie adresu e-mail, a jak tylko towar ponownie pojawi się u nas w sklepie zostaniesz o tym poinformowany/-a mailowo.


Jak mogę zapisać się do newslettera?

Do naszego newslettera możesz zapisać się podając swój adres mailowy na stronie głównej sklepu bądź poprzez kliknięcie odpowiedniego okienka podczas rejestracji w sklepie. Aby wypisać się z newslettera wystarczy podać ponownie adres mailowy na stronie głównej sklepu bądź napisać do nas informację mailową z prośbą o usunięcie z listy subskrybentów.

 

 

 

NASZE BESTSELLERY
Akuku Rękawica kąpielowa frotte
Akuku Rękawica kąpielowa frotte
2,40 zł 0,96 zł
Simply Gentle Bezpieczne patyczki do uszu dla dzieci
Simply Gentle Bezpieczne patyczki do uszu dla dzieci
7,10 zł 2,50 zł
szt.
Canpol Babies Miękkie klocki sensoryczne 12 szt.
Canpol Babies Miękkie klocki sensoryczne 12 szt.
52,00 zł 15,60 zł
szt.
Mommy Planner Pamiętnik  przyszłej mamy oh mama LIGHT GREY
Mommy Planner Pamiętnik przyszłej mamy oh mama LIGHT GREY
89,00 zł 62,30 zł
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby POWDER PINK
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby POWDER PINK
95,00 zł 66,50 zł
Lullalove Czerwona kokardka na szczęście
Lullalove Czerwona kokardka na szczęście
5,99 zł 3,00 zł
szt.
Mom's Care Kontrastowa Mini Ośmiornica Biało-czarna
Mom's Care Kontrastowa Mini Ośmiornica Biało-czarna
36,00 zł 18,00 zł
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby BABY BLUE
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby BABY BLUE
95,00 zł 66,50 zł
Ceba Baby Składana mata do przewijania 40x60cm GANG SŁONIA ECRU
Ceba Baby Składana mata do przewijania 40x60cm GANG SŁONIA ECRU
17,50 zł 5,25 zł
NASZE NOWOŚCI
 Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm KREMOWY
Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm KREMOWY
129,00 zł 64,50 zł
szt.
 Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm NIEBIESKI
Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm NIEBIESKI
129,00 zł 64,50 zł
szt.
Mushie Piramidka sensoryczna NESTING STAR
Mushie Piramidka sensoryczna NESTING STAR
79,00 zł 31,60 zł
szt.
Mushie Piramidka sensoryczna Ring Tower RUSTIC
Mushie Piramidka sensoryczna Ring Tower RUSTIC
79,00 zł 31,60 zł
szt.
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball SOFT LILAC
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball SOFT LILAC
59,90 zł 23,96 zł
szt.
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball POWDER BLUE
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball POWDER BLUE
59,90 zł 23,96 zł
szt.
Mushie Śliniak silikonowy DINOSAURS
Mushie Śliniak silikonowy DINOSAURS
59,00 zł 23,60 zł

 

DARMOWA DOSTAWA

Zamówienia o wartości powyżej 199 zł

wysyłamy na nasz koszt

 

SZYBKA WYSYŁKA

Zamówienie wysyłamy w ciągu 48h

od momentu jego opłacenia

 

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

Wykorzystujemy szyfrowanie SSL dzięki czemu

Twoje dane są chronione

 

GWARANCJA ZWROTU

14 dni na zwrot towaru

bez podawania przyczyny

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl