Zwroty i reklamacje

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ZWROT TOWARU 

 

Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  1. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Dmowskiego 72a/71, 41-219 Sosnowiec.

  3. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

  4. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

  5. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.

  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

    3. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    4. w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

  1. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

     
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza zwrotu/reklamacji:

  

 

 

REKLAMACJA PRODUKTU 

 

  1. Reklamacja z tytułu gwarancji.

    1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Okres gwarancji różni się w zależności od Produktu i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

    3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.

    4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.

    2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@babyville.pl lub pisemnie na adres: ul. Dmowskiego 72a/71, 41-219 Sosnowiec.

    3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Dmowskiego 72a/71, 41-219 Sosnowiec.

    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

    6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

    7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.


      Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza zwrotu/reklamacji:

 

 

 

 

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH 

 

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@babyville.pl

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

 

W razie pytań lub wątpliwości związanych z procedurą zwrotu/reklamacji zapraszamy do kontaktu: sklep@babyville.pl

 

 

NASZE BESTSELLERY
Akuku Rękawica kąpielowa frotte
Akuku Rękawica kąpielowa frotte
2,40 zł 0,96 zł
Simply Gentle Bezpieczne patyczki do uszu dla dzieci
Simply Gentle Bezpieczne patyczki do uszu dla dzieci
7,10 zł 2,50 zł
szt.
Canpol Babies Miękkie klocki sensoryczne 12 szt.
Canpol Babies Miękkie klocki sensoryczne 12 szt.
52,00 zł 15,60 zł
szt.
Mommy Planner Pamiętnik  przyszłej mamy oh mama LIGHT GREY
Mommy Planner Pamiętnik przyszłej mamy oh mama LIGHT GREY
89,00 zł 62,30 zł
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby POWDER PINK
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby POWDER PINK
95,00 zł 66,50 zł
Lullalove Czerwona kokardka na szczęście
Lullalove Czerwona kokardka na szczęście
5,99 zł 3,00 zł
szt.
Mom's Care Kontrastowa Mini Ośmiornica Biało-czarna
Mom's Care Kontrastowa Mini Ośmiornica Biało-czarna
36,00 zł 18,00 zł
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby BABY BLUE
Mommy Planner Pamiętnik dziecka oh baby BABY BLUE
95,00 zł 66,50 zł
Ceba Baby Składana mata do przewijania 40x60cm GANG SŁONIA ECRU
Ceba Baby Składana mata do przewijania 40x60cm GANG SŁONIA ECRU
17,50 zł 5,25 zł
NASZE NOWOŚCI
 Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm KREMOWY
Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm KREMOWY
129,00 zł 64,50 zł
szt.
 Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm NIEBIESKI
Bolo Kocyk bambusowy 80x100cm NIEBIESKI
129,00 zł 64,50 zł
szt.
Mushie Piramidka sensoryczna NESTING STAR
Mushie Piramidka sensoryczna NESTING STAR
79,00 zł 31,60 zł
szt.
Mushie Piramidka sensoryczna Ring Tower RUSTIC
Mushie Piramidka sensoryczna Ring Tower RUSTIC
79,00 zł 31,60 zł
szt.
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball SOFT LILAC
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball SOFT LILAC
59,90 zł 23,96 zł
szt.
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball POWDER BLUE
Mushie Etui na smoczek do wózka Kula Ball POWDER BLUE
59,90 zł 23,96 zł
szt.
Mushie Śliniak silikonowy DINOSAURS
Mushie Śliniak silikonowy DINOSAURS
59,00 zł 23,60 zł

 

DARMOWA DOSTAWA

Zamówienia o wartości powyżej 199 zł

wysyłamy na nasz koszt

 

SZYBKA WYSYŁKA

Zamówienie wysyłamy w ciągu 48h

od momentu jego opłacenia

 

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

Wykorzystujemy szyfrowanie SSL dzięki czemu

Twoje dane są chronione

 

GWARANCJA ZWROTU

14 dni na zwrot towaru

bez podawania przyczyny

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl